Pokieruj efektywnie własną karierą – nie poszukuj, a bądź poszukiwany
Uczestnicy rynku pracy dzielą się na 3 grupy:
- osoby obecnie poszukujące pracy
- osoby, które będą poszukiwały pracy w przyszłości
- osoby poszukiwane na rynku pracy przez pracodawców i heahunterów
Ci, którzy skutecznie zarządzają własną karierą są poszukiwani na rynku pracy.
Zarządzanie własną karierą to systematyczny proces planowania, monitorowania i osiągania założonych celów w życiu zawodowym. Proces ten nie ogranicza się jedynie do poszukiwania pracy – choć może to stanowić jego element.
Jeśli poważnie traktujesz swoją karierę, chcesz się rozwijać lub też po prostu chcesz wziąć los w swoje ręce to zachęcamy do skorzystania z naszej usługi audytu kariery.
Nasza usługa – audyt kariery w zakupach
Podczas spotkań/ rozmów telefonicznych/ skypa przeprowadzimy Cię przez 7 stopniowy proces analizy* Twojej kariery i zakończymy go mierzalnym planem działania. Omówimy Twoją dotychczasową ścieżkę kariery, Twoje kompetencje, Twoje możliwości, aspiracje oraz ryzyka na które warto się przygotować. Podczas sesji wzbogacimy Twoją wiedzę o obecną sytuację na rynku pracy, oczekiwaniach pracodawców, kompetencjach, które warto rozwijać. Zaprezentujemy Ci i przećwiczymy szereg narzędzi, które pozwolą Ci na skuteczne, samodzielne analizowanie i zarządzanie Twoją karierą w przyszłości.
7 stopniowy proces analizy kariery*
- Omówienie ścieżki kariery – analiza środowisk zakupowych, w którym funkcjonowałeś/ funkcjonowałaś
- Analiza celów i dokonań (KPI’s) z ostatnich lat
- Analiza posiadanych kompetencji
- Benchmark kompetencji vs. oczekiwania rynkowe
- Analiza aspiracji zawodowych
- Analiza luk kompetencyjnych
- Plan działania
Co zyskujesz?
Zdefiniujesz cel, sporządzisz plan swojej kariery oraz zadania rozwojowe (plan edukacyjny), dzięki czemu będziesz efektywnie zarządzał swoim rozwojem zawodowym – będziesz świadomie wybierał projekty, zadania, role/ stanowiska, które będą przybliżały Cię do osiągnięcia celu. W zależności od Twojej sytuacji i aspiracji możesz również opracować plan alternatywny do obecnej ścieżki kariery oraz zdefiniować kluczowe ryzyka i plany łagodzenia ich skutków w przyszłości.
Dostarczenie: spotkania osobiste (Warszawa), skype lub conf call
Zapraszamy do kontaktu – umów się z nami na rozmowę – opowiemy Ci jak szczegółowo wygląda ta usługa oraz przedstawimy harmonogram.
Career Coach – Agnieszka Piątkowska
- Międzynarodowy ekspert ds. rekrutacji posiadający ponad 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami rekrutacyjnymi w regionie Europy Centralno Wschodniej dla globalnych organizacji. Partner w międzynarodowej firmie rekrutacyjnej Big Fish specjalizującej się w obszarze „procurement & supply chain”. Zajmuje się procesami rekrutacyjnymi średniej i wyższej kadry menedżerskiej oraz wysoko specjalistycznymi projektami rekrutacyjnymi. Posiada wieloletnie doświadczenie w tzw. projektach typu „green field” – rekrutacja kadry dla nowych inwestycji. Członek międzynarodowego zespołu przeprowadzającego ocenę kandydatów.
- Od 2009r. wykłada „Zarządzanie karierą w Zakupach” w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Twórca programu szkoleniowego „Career Management in Purchasing”. Współpracuje z Akademią Leona Koźmińskiego w zakresie seminariów i spotkań dla słuchaczy studiów podyplomowych w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania karierą w zakupach. Współpracowała ze Polskim Stowarzyszeniem Menedżerów Logistyki – opracowała i dostarczyła cykl warsztatów dla członków stowarzyszenia w zakresie efektywnego zarządzania karierą w zakupach. Prowadziła prelekcje na konferencjach zakupowych (Procon) na temat rekrutacji w obszarze zakupów, rozwoju kompetencji w zakupach, rozwoju talentów w obszarze zakupów.
- Doradca i trener kariery, twórca narzędzi do zarządzania karierą. Autor „CareerFreak” strony dotyczącej zarządzania własną karierą https://www.facebook.com/career.fr oraz wielu artykułów związanych z tematyką zarządzania i rozwoju kariery. Coach współpracujący w ramach programów „career transitioning/ outplacement” z wyższą kadrą menedżerską.
- Dyplomowany Asesor - Akademia Asesora – Ernst & Young Academy of Business. Twórca modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej (m.in. „Procurement Leaders Academy”).
- Ekspert Polskiego Forum HR z zakresu rekrutacji permanentnej. Członek zespołu „Career Management”. Trener w obszarze rekrutacji (rekrutacja, ocena kandydatów, selekcja, AC/DC, feedback).
- Absolwentka Akademii Leona Koźmińskiego (zarządzanie – stopień magistra, studia prowadzone w j. angielskim) oraz Bradford University (International Business Management, stopień magistra, studia prowadzone w j. angielskim), SGH (Doradztwo Zawodowe, Kierowanie Rozwojem i Coaching, studia podyplomowe) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (Controlling Personalny – studia podyplomowe).